Kuidas teenida raha oma isikliku brändiga peale programmeerimise õppimist?

Oleme oma varasemates blogipostitustes keskendunud sellele kui suur nõudlus on tööturul infotehnoloogia spetsialistide järele, kuid pole ettevõtlusest programmeerijana teemat veel palju puudutanud. Programmeerija töö võib olla väga paindlik töötades kellegi teise ettevõttes, kuid veel paindlikum saab see olla alustades oma brändi. Täna räägime sellest, kuidas on võimalik olla iseenda boss ning kujundada kogu oma sissetulek ise ja luua oma bränd.

 

Praegustel aegadel on isikustatud bränd aina rohkem kasvav valdkond. See on justkui teie isiklik kaubamärk teadmiste näitamiseks ja klientuuri loomiseks. Tarkvara arendajana võivad teil olla küll muud prioriteedid kui isikupärastatud turundus, kuid see on väga suur pluss tööprojektide saamisel.

 

Enne kui hakkate oma ideid brändingu kohta kokku panema, mõelge, miks soovite oma brändi luua. Raha teenimise aspekt on eduka isikliku kaubamärgi loomisel oluline, kuid see ei tohiks olla teie ainus eesmärk. Loova kaubamärgi juhtimise võti on investeerida sellesse oma aeg ja kirg. Kui töötate publiku mõjutamise nimel ja kuulate tagasisidet, pole sellest kaubamärgist tulu saamine mingi probleem.

 

Selles blogipostituses toome välja mõningad lihtsamad ideed, millega arendada oma isiklikku kaubamärki ning kuidas sellega teenida raha.

 

 

Millele tuleks mõelda enne kaubamärgi alustamist?

 

Oma brändi loomine on pealtnäha väga lihtne – loo sotsiaalmeedia konto ja hakka sinna postitama regulaarselt. Sotsiaalmeedia ongi kõige populaarsem vundamendi rajamise platvorm, kuid see on alles esimene samm. Enne oma konto avamist peate aga mõtlema läbi, mida soovite sinna postitada. Siin on loetelu lihtsatest asjadest, mida võiksite kaaluda, kui alustate oma brändi programmeerijana.  

 

  • Määratle brändi eesmärk: mida soovite oma kaubamärgi turule toomisega saavutada? Kas soovite luua tugeva võrgustiku või soovite vabakutselisena lihtsalt rohkem võimalusi? Olenemata sellest, mida te otsustate, on peamine säilitada fookus.

 

  • Suurenda nähtavustvõite olla parim arendaja, kuid nähtavuse puudumise tõttu ei suuda te siiski soovitud tulemusi luua. Alustage paremalt platvormilt, isegi sotsiaalmeediakanali valimisel olge ettevaatlik ja valige sobiv meedium, kuhu sobivat sisu postitada. Seejärel lihvige oma oskusi, teenige sertifikaate ja osalege konverentsidel, et luua tutvusvõrgustikku ja sõna levitada.

 

  • Ära alahinda ennastisegi kui tunnete, et teil pole suurepäraseid avaliku esinemise oskusi, proovige sisu esitada videote või interaktiivsete piltide kaudu. Enese alahindamine võib teile maksta palju häid võimalusi, mis oleks võinud aidata teie brändil kasvada. Programmeerijana on teil brändi loomiseks vajalikud teadmised ja oskused; peate lihtsalt leidma õige motivatsiooni ja inspiratsiooni. 

 

 

Isikliku brändi teenimise viisid

 

Avastasite oma kire ja veetsite aega, et muuta see isiklikuks brändiks, mis inimesi kõnetab. See tähendab, et olete loonud sisuka kaubamärgi. Nüüd tuleb järgmine samm – teenige oma brändilt. Kuigi see võib esmapilgul tunduda üle jõu käiv, ärge heitke meelt. Kui te ei tea, kuidas alustada, on siin mõned lihtsad ideed, mis sellele kaasa aitavad.

 

 

Paku konsultatsiooniteenuseid

 

Konsultatsiooniteenused on suurepärane viis oma brändi edendamiseks, kui olete tarkvaraarenduse vastu tõeliselt kirglik. Tarkvarainseneride konsultandid on üldiselt aastatepikkuse kogemusega vanemarendajad. Ettevõtted võtavad nad tööle, et nõustada ja  kehtestada strateegiaid ja kujundada tarkvara äriprobleemide lahendamiseks. Töö iseloomust tulenevalt suhtleb tarkvarakonsultant nõuete kogumiseks erinevate huvigruppidega.

 

Kui olete keegi, kellel on kindel kogemus ja laitmatud pehmed oskused, peaksite kindlasti mõtlema konsultatsiooniteenuste pakkumisele oma isikliku brändiäri osana. Valige nišš, millele soovite spetsialiseeruda ja järgige seda. Analüüsige, mida konkurendid teevad. See peaks andma teile aimu, milliseid võimalusi uurida. Mõned suuremad nõustamisteenused hõlmavad mobiili- ja veebiarendust, pilvealast nõustamist, masinõpet ja andmeteadust.

 

 

Loo veebikursus

 

Võib-olla üks lihtsamaid viise saada tähelepanu oma isikliku brändiga on luua veebikursus. See ei nõua aastatepikkust töökogemust, vaid õpetamisoskust ja huvi. Kui olete kirglik teiste abistaja ja hea seletaja, siis soovitame teha koolitusi algajatele. Selleks võib pöörduda ka SmartCODi poole, kes aitavad leida õpilasi ning annavad kõik eeldused olemaks hea juhendaja algajatele.

 

Interaktiivse õppimiskogemuse pakkumiseks valige õpetamistehnika, mis sobib teie ainega kõige paremini. Kui soovite programmeerimiskeelt õpetada, on hea mõte kasutada reaalajas tahvlit. Õige õpetamisstrateegia ja -vahendite abil saate õpetamise tõhustamiseks koostada koostööülesandeid.

 

 

Avalda e-raamat

 

E-raamatud nõuavad lõpptoote saamiseks palju pingutust ja pühendumist. Kui otsite raha teenimiseks midagi lühiajalist, pole see ehk just parim valik. E-raamatu jaoks peate kogu kirjutamisprotsessi vältel olema järjepidev ja olema piisavalt kindel, et oma sisu suhtes seisukohta võtta. Peaksite mõistma, et e-raamatu ülim müügitegur on see, kui tõhus see teiste aitamisel on.

 

Kui e-raamat räägib teie isiklikust kaubamärgist, on teil nišist juba idee. Proovige arendajana kirjutada millestki, mida olete õppinud. Näiteks, kuidas muuta programmeerimise õppimist lõbusaks tegevuseks või milliseid oskusi peaksite edendama, et olla hea programmeerija. Uurige ja looge põhjused, miks teie e -raamat on kasulik ja kuidas see sobib tehnilisse maailma.

 

 

Keskendu sidusturundusele

 

Sidusturundus on ilmselt üks vanimaid võimalusi lisaraha teenimiseks. Statistika kohaselt peaksid sidusettevõtete turunduse kulutused Ameerika Ühendriikides jõudma 2022. aastaks eeldatavasti 8,2 miljardi dollarini. Kiire kasvu põhjuseks on see, et inimesed usaldavad klientide arvustusi enne ostu sooritamist. 

 

Sidusettevõtte turundamiseks on lugematuid võimalusi, kui teil on programmeerijana tugev isiklik kaubamärk. Lihtsamalt öeldes nõuab sidusreklaamimine klientide või ostude suurendamiseks liikluse ümbersuunamist teatud veebisaidile. Iga müügi eest, mida aitate veebisaidil teha, makstakse teile tasu. Arendajana võidakse teilt küsida veebisaidi professionaalse hostimise nõu või paluda reklaamida pilveplatvormi testimist. Sõltuvalt oma kaubamärgi niši piirkonnast saate valida, millise ettevõttega end siduda.

 

 

Keskendu mõju loomisele – mitte ainult rahale

 

Isikliku kaubamärgi abil saab luua põhjalikke vestlusi, mis mitte ainult ei meelita vaatajaid, vaid võimaldavad teil luua ka kogukonda. Õigete ressursside ja jõupingutustega saate muuta oma isikliku brändi kirglikuks teeks, mis aitab teil teenida sissetulekut.  

 

Eduka kaubamärgi juhtimise põhireegel on keskendumine – ärge proovige teha kõike korraga. Tehke nišš ja muutke oma sõnum sellele kogukonnale järjepidevaks, et seda meelde jätta. Jätke positiivne pärand. Rääkige oma lugu, et teisi motiveerida ja mõjutada neid oma elus, karjääris või isiklikus arengus paremini hakkama saama.